«فانوس راه»؛ ویژه برنامه شبکه دو برای جشنواره عمار

جمعه 10 ژانویه 2014

محمدصالح مفتاح در جشنواره عمار

شبکه دو سیما در ویژه برنامه «فانوس راه» روزانه به رویدادهای جشنواره مردمی فیلم عمار می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس،‌ برنامه «فانوس راه» کاری از دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار است که از ۱۸دی از ساعت ۱۸ الی ۱۹٫۳۰به مدت ۲۰ دقیقه روی آنتن شبکه دو می‌رود و تا ۲۲ دی ادامه خواهد داشت. علت متغییر بودن این موضوع این است که این برنامه بصورت ثابت در ترافیک برنامه های شبکه دو پیش بینی نشده است.

بنا بر این گزارش، این مستند گزارشی در ۶ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای به پوشش اتفاقات روزانه و اختتامیه چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار می‌پردازد.

این برنامه با اجرای صالح مفتاح روی آنتن می‌رود و محوریت آن این است که عنوان کند جشنواره عمار تنها به سینما فلسطین محدود نمی‌شود و موج آن تا دور افتاده‌ترین نقاط کشور نیز جریان دارد.

«فانوس راه» با نگاهی موشکافانه همه وقایع جشنواره مردمی عمار را مورد بررسی قرار داده و اکران‌های مردمی در مساجد، پایگاه‌های بسیج و مدارس در شهرهای مختلف را معرفی می‌کند.

دبیرخانه این جشنواره چند ماه پیش طی فراخوانی از فیلمسازان درخواست کرد آثار خود را با موضوع جنگ نرم، اقتصاد مقاومتی، فتنه ۸۸، مرگ بر امریکا و بیداری اسلامی و جهانی ارسال کنند، این آثار بر اساس شاخص‌های محتوا، جذابیت برای عام و فرم و تکنیک مورد ارزیابی قرار گرفته و به مرحله نهایی داوری راه پیدا کردند.

در حال حاضر منتخبی از این فیلم‌ها در اختیار اکران کننده های مردمی است که از طریق سایت آمادگی خود را برای اکران این فیلم‌ها در شهر و روستای خود اعلام کرده‌اند، قرار گرفته و بخشی از این آثار نیز همزمان در سینما فلسطین تهران اکران می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس


دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*