گفتمان عدالت در دوره سازندگی و اصلاحات مورد غفلت بود

چهارشنبه 10 ژوئن 2009

وبلاگ نویس حامی احمدی نژاد در گفتگو با برنا:
گفتمان عدالت در دوره سازندگی و اصلاحات مورد غفلت بود

وبلاگ نویس حامی احمدی نژاد اظهار داشت: جهتی که دولت انتخاب کرده و در این چهار سال به سمت آن حرکت داشته یک جهت سالم و ارزشمند بوده است و اینکه دولتی پیدا شده بعد از مدتی می خواهدگفتمان عدالت و اندیشه های امام که در دولت سازندگی و اصلاحات مغفول شده بود احیا کند و رجوع به آن آرمان ها را مطرح می کند، از اهمیت بالایی برخوردار است   
محمد صالح مفتاح ، وبلاگ نویس حامی احمدی نژاد در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا اظهار داشت: در رشته حقوق تحصیل کرده ام و از ۵ سال پیش وبلاگ نویسی می کنم.
وی افزود: وبلاگ پاسخگویی سران سه قوه را سال ۸۳ راه اندازی کردم که آن سال را رهبری تحت این عنوان نامگذاری کرده بودند.
مفتاح تاکید کرد: از آنجا که رهبری در سال پاسخگویی یک تکلیف برای ما تعیین کردند که مطالبه کنیم و پاسخ بخواهیم از مسئولین، ما هم در آن دوران بحث عدالت را پیگیری کردیم و به جریان شناسی برخی گروه ها نیز در همین راستا پرداختیم.
وی ادامه داد: در حوزه های دین و جهان اسلام، ادبی و حقوقی نیز در وبلاگم مطلب نوشته ام.
مفتاح تصریح کرد: انتخابات در هر کشوری جایگاه مهمی دارد و مهمترین عرصه نقش آفرینی مردم که قوانین اساسی کشورها در نظر می گیرند، حضور مستقیم در رای دادن مردم است، من احساس کردم به عنوان یک عضو جامعه و معتقد به آرمان های امام و انقلاب لازم است در این عرصه حضور فعال داشته باشم.
وی تاکید کرد: حضور فعالانه ما با دیگر کشورها متفاوت اس، ما بر اساس مبنای دیگری که همان تکلیف الهی است در انتخابات شرکت می کنیم همانطور که خداوند در قرآن می فرماید «ان الله لایغیر ما بقوم حتی یغیر ما بانفسهم»که ریشه این مبنای ما است.
این وبلاگ نویس حامی احمدی نژاد افزود:در انتخابات پیش رو یک رقابت سیاسی است که برای کسب قدرت گروه ها و افراد مختلف به این عرصه وارد شده اند و آنچه باعث شد به عنوان یک وبلاگ نویس در این همایش شرکت کنم این بود که در این فضا به این نتیجه رسیدم کسی که بیشترین قرابت و نزدیکی را به گفتمان امام و انقلاب دارد آقای احمدی نژاد است.
وی ادامه داد: البته ما منکر ضعف ها و اشکالات نیستیم، هر آدم منصفی وقتی در برابر یک دولت قرار می گیرد و نسبت به آن با آرمان ها یک سری ضعف هایی را می بیند.
مفتاح افزود: جهتی که دولت انتخاب کرده و در این چهار سال به سمت آن حرکت داشته یک جهت سالم و ارزشمند بوده است و اینکه دولتی پیدا شده بعد از مدتی می خواهدگفتمان عدالت و اندیشه های امام که در دولت سازندگی و اصلاحات مغفول شده بود  احیا کند و رجوع به آن آرمان ها را مطرح می کند، خود به خود  از اهمیت بالایی برخوردار استو در حقیقت دولت توانسته نظام را از مسیر انحرافی خارج و به سمت ارزش ها و آرمان ها برگرداند و این یک پیروزی و موفقیت بزرگ برای جریان انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه انتخابات عرصه رقابت سیاسی است تاکید کرد: رعایت اخلاق یک اصل ضروری است و شما نمی توانید بگویید که ما نمی خواهیم اخلاق را مد نظر داشته باشیم، این دیگر انتخابات اسلامی نمی شود و از فضای آرمانی و انتخابی ما خارج می شود. اگر امروز به چیزی در کشورنیاز داریم مهم ترین نکته اخلاق است یعنی همه کاندیداها باید مهم ترین جنبه کارشان را در انتخابات اخلاق قرار دهند که شاید یک نکته مغفول در برنامه های سیاسی ما شده است.
این فعال اینترنتی تصریح کرد: نسبت به آقای احمدی نژاد که بی انصاف هایی را شاهد هستیم، یک نکته وجود دارد که ایشان در حال حاضر رییس جمهور کشور هستند و اگر کسی به ایشان توهین و اهانت کند یک خطای مضاعف است.
وی تاکید کرد: ما وقتی می خواهیم کسی را بسنجیم یکی از مهم ترین شاخصه ها همین انصاف است، وقتی فردی خوبی های یک نفر را نمی بیند و با بستن چشم بر نقاط مثبت فقط مسائل منفی را مطرح می کند به نظر می رسد که این فرد یک ضعف اساسی در اخلاق سیاسی دارد.
مفتاح در پایان از کاندیداها خواست: که به ارائه برنامه های خود بپردازند، نه اینکه بخواهند صرفا با نقد دوره گذشته به مسئولیت برسند بلکه باید از خود بگویند و برنامه اداره کشور را ارائه دهند.


دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*