حلقه‌ی واسط برای تولیدات الکترونیکی

سه‌شنبه 11 سپتامبر 2007

محمد صالح مفتاح عضو هیئت مؤسس مجمع وبلاگ‌نویسان مسلمان نیز با تأکید بر تأثیرات مثبت جشنواره تسما و حمایت دولت از تولیدکنندگان، استقبال مردمی از این جشنواره را بسیار کم دانست و افزود: از لحاظ تبلیغات و اطلاع‌رسانی میان مردم دبیرخانه شورای عالی اطلاع رسانی ضعیف عمل کرده است.

وی ادامه داد: مردم با عنوان این جشنواره آشنایی ندارند و شاید اگر در این زمینه اطلاع رسانی و تبلیغ صورت می‌گرفت استقبال آنها از نمایشگاه نیز افزایش پیدا می‌کرد.

وی حضور مؤسسات دینی در فضای مجازی و محتوای الکترونیک را جدی دانست و کمبود مخاطب را از مشکلات این بخش عنوان کرد و افزود: حلقه توزیع و مصرف در زمینه دینی باید تعریف شود. تولید‌کنندگان فعالیت خوبی دارند اما حلقه واسطی وجود نداشته که تولید کنندگان و مخاطبان را به هم متصل کند.

وی در نهایت وجود این گونه جشنوار‌ها را موجب تقویت ارتباطات میان نهادهای دینی فعال در حوزه محتوای الکترونیکی دینی بیان کرد.

منبع: گفتگو با ایکنا


۱ دیدگاه

  1. ستاره:

    سلام و روزتان بخیر.راستش هفته گذشته از طریق یک وبلاگ با این جشنواره آشنا شدم.ولی نمیتوان بدون آشنایی اهداف و نحوه اجرایی کردن در آن همایش شرکت کرد.همانطور که گفتید تبلیغات بسیار ضعیف بود.فکر میکنم گروهی باید فعالیتشان
    را در شناسایی این وبلاگ نویسان قرار دهند.و با ارتباط با آنها اهدافشان را حتی به
    شکل کامنتی در این وبها توضیح دهند.بهر حال موفق و پیروز باشید.

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*